Αλλού για αλλού και να ‘μαι στη Λινού !

 

Image

Έχοντας αφήσει την τηλεόραση να παίζει, και κάνοντας εγώ άλλα πράγματα, άκουσα τον κοινοτάρχη μιας περιοχής ή άλλως μουχτάρης του χωρκού, να λέει, ελάτε στη Φλάσου, κτλ. κτλ. κτλ. Μια και δυο, λοιπόν, ξεκίνησα, έχοντας ακούσει τον πρόεδρό της να επαινεί τον τόπο του. Να πω την αλήθεια, φτάνοντας στην περιοχή χάθηκα, άλλωστε και αυτό μέρος του παιχνιδιού είναι, και έφτασα στα Κατύδατα, που επειδη όμως δεν ήταν η «Ιθάκη» μου τα προσπέρασα αδιάφορα, αν και δεν θα έπρεπε, κάνοντας, λοιπόν, κάμποσες αναγυρίδες, βρήκα ταμπέλα που έλεγε Φλάσου, »Θάλαττα, θάλαττα» αναφώνησα, με μια φωνή που μόνο εγώ άκουγα. Image

Τέλος πάντων, ξάφνου, λοιπόν,  βλέπω ένα χωριό, που όμως δεν ήξερα ποιο είναι, η Φλάσου δεν είναι, επέμενα! παρκάρω αδιάφορα το αυτοκίνητο, χωριό είναι λέω, πόσο σε πλαίσιο να το χώσω και βλέπω ένα εκκλησάκι, την Αγία Μαρίνα, που ο μύθος θέλει να διώχνει τους Τ/κ, αν και είχα διαβάσει ότι κάπου εκεί υπήρχαν μεικτά χωριά, τέλος πάντων, η Αγία μάλλον δεν είχε χρόνο να πάει πολύ παρακάτω. Μπαίνοντας στην ξεκλείδωτη εκκλησία είδα κάτι που μου έκανε εντύπωση και που δεν είχα ξαναδεί, πόσα ακόμα να μάθει κανείς. Είδα, λοιπόν, έναν ξύλινο γυναικωνίτη, ίσως νεότερη προσθήκη, πάντως αρκετά ενδιαφέρων. Κατακόρυφα πηχάκια, στο δυτικό μέρος του ναού, όριζαν τον χώρο, στον οποίο ανέβαινε κάποιος από μία μικρή σκάλα, στο ΒΔ μέρος του ναού. Μία μικρή εκκλησία, με ενδιαφέροντα ξύλινα διακοσμητικά και χαράγματα και χωρίς τοιχογράφηση.

Image

Αφού περιέργαστηκα τη μονόκλιτη ξυλόστεγη Αγία Μαρίνα του 18ου αιώνα, θαύμασα την ανοικτάδα του ορίζοντα, ξεκίνησα να μάθω πού βρίσκομαι, αφού ακόμα δεν ήξερα ποιο ήταν το χωριό, και ήμουν σίγουρος ότι η Φλάσου δεν είναι. Ρωτώ τον πρώτο τυχόντα, σε αυτή την περίπτωση είναι χρήσιμο να μαθαίνεις από τον πρώτο τυχόντα, για να λάβω την απάντηση που επιβεβαίωνε το εγώ μου!!! Image

-Στη Λινού είσαι, πού θες να πας;

Στη Φλάσου, απαντώ εγώ.

-Είναι δίπλα, πήγαινε ευθεία και εννά την έβρεις!

ImageΚαι κάπου εκεί, αφού έκανα το λάθος και δεν φωτογράφησα όσο ήθελα, ξεκίνησα να βρω τη Φλάσου, άλλωστε ο μουχτάρης τόσα καλά είχε πει…

Σχολιάστε

